Հունվարի 21. 5-րդ դասարան

12009841_1173384082675649_9105678411795085375_n

Այսօր մեր առցանց դասի պատասխանատուն Անի Արղության է: Աշխատում ենք Անիի կազմած առաջադրանքի շուրջ: Առաջադրքնի պատասխանները գրում են ներքևի կարծքիներ բաժնում:

 

1.Ինչ է ջրոլոտը: Որոնք են նրա բաղադրամասերը:

2.Ինչ է երկրաշարժը:

3.Ինչ է նշանակում ռելիեֆ:

4.Ջուրը սառույց վիճակից՝  հեղուկի և հեղուկից՝ գոլորշու վերածվելիս շրջապատից  ինչ է կլանում:

5.Որ ջրերն են կոչվում  քաղցրահամ և որ ջրերն են կոչվում աղի: Որ ջուրն ենք մենք օգտագործում կենցաղում:

Վերջում ինձ հուզող- հետաքրքրքող մեկ հարց

1.Ինչից կարող է աղտոտվել օդը: Ինչ ենք մենք անուն այն մաքուր պահելու համար

Սիրով Անի Արղության 5-2դասարան

Реклама
Categories: Հեռավար ուսուցում, Ֆիլմեր, Առաջադրանքներ | 18 комментариев

Навигация по записям

18 thoughts on “Հունվարի 21. 5-րդ դասարան

  1. 1.Ջրոլորտը երկրի բոլոր ջրային պաշարների ամբողջությունն է։ Ջրոլորտի զանգվածի մոտ 97%-ը կազմում են օվկիանոսի աղի ջրերը, 2,2%-ը՝ սառցե ջրերը, մնացած մասը՝ ստորերկրյա, լճերի և գետերի քաղցրահամ ջրերն են։ Գոհար Արղության 5-1դ

  2. 2.Երկրաշարժ, ստորգետնյա ցնցում, որ տեղի է ունենում երկրակեղևի որոշակի զանգվածում կուտակված էներգիայի կտրուկ լիցքաթափման արդյունքում։ Գոհար Արղության 5-1դ

  3. 3.Երկրի մակերևույթի անհարթությունների ամբողջությունը կոչվում է ռելիեֆ:
    Գոհար Արղության 5-1դ

  4. 4.Ջուրր սառույց վիճակից՝ հեղուկի և հեղուկից՝ գոլորշու վերածվելիս շրջապատից կլանում է մեծ քանակությամբ ջերմություն; Գոհար Արղության 5-1դ

  5. Էներգիան լինում է ավանդական եւ այլընտրանքային: Ավանադական կարելի է անվանել այն էներգիակիրներին, որոնք արդյունավետ են, ոչ մատչելի եւ վնաս են հասցում բնությանը, օրիանակ՝ ատոմակայաններ: Այլըտրանքային են այն էներգիակիրները որոնք այդքան էլ արդյունավետ չեն, մատչելի են, չեն հասցնում վնաս բնությանը, օրինակ՝ արեւի էներգիա,քամու էներգիա եւ այլն: ինչո¨ւ չեն վերանում ատոմակայանները

    • Գոհար Արղության 5-1

    • Շատ հետաքրքիր ու արդի հարց ես տվել Գոհարիկ ջան….
      Օրինակ Ճապոնիան փակել է հերթական ատոմակայանն՝ իրականացնելով միջուկային էներգիա ստանալու աղբյուրենրից հրաժարվելու ծրագիրը: Նման որոշում երկրի կառավարությունը կայացրել էր 2011 թվականի մայիսին տեղի ունեցած երկրաշարժից ու ցունամիից հետո, որի ժամանակ վթար էր գրանցվել «Ֆուկուսիմա» ատոմակայանում: Բոլոր գործող 54 ատոմակայաններից այս պահին մնացել է միայն մեկը, որն էլ, սպասվում է, որ կփակվի մայիսին:

      Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այս հասցեով՝ http://yerkirmedia.am/index.php%3Fact%3Dcat%26lan%3Den%26id%3D6%26p%3D47?act=news&lan=hy&id=6015
      © Երկիրմեդիա

  6. 1.Ինչ է ջրոլոտը: Որոնք են նրա բաղադրամասերը:

    Ջրոլորտը համաշխարհային օվկիանոսն է, նրա բաղադրամասերն են լճերը, գետերը և այլ ջրավազանները:

    2.Ինչ է երկրաշարժը:

    Երկրաշարժերը ստորերկրյա ցնցումներն են և Երկրի մակերևույթի տատանումները:

    3.Ինչ է նշանակում ռելիեֆ:

    Երկրի մակերևույթի զանազան կարգի անհարթությունների՝ բարձրությունների ու ցածրությունների, լեռների ու ցածրավանդակների ամբողջությունը:

    4.Ջուրը սառույց վիճակից՝ հեղուկի և հեղուկից՝ գոլորշու վերածվելիս շրջապատից ինչ է կլանում:

    Կլանում է տաքություն:

    5.Որ ջրերն են կոչվում քաղցրահամ և որ ջրերն են կոչվում աղի: Որ ջուրն ենք մենք օգտագործում կենցաղում:

    Այն ջրերը, որոնք մեկ լիտրում պարունակում են մինչև 1 գրամ լուծ­ված աղեր, կոչվում են քաղցրահամ, իսկ 1 գրամից ավելի աղ պարունակող ջրերը կոչվում են աղի:

    Վերջում ինձ հուզող- հետաքրքրքող մեկ հարց

    1.Ինչից կարող է աղտոտվել օդը: Ինչ ենք մենք անում այն մաքուր պահելու համար:

    Մթնոլորտի աղտոտման երեք հիմանական աղբյուրներն են. արդյունաբերույթունը, կենցաղային պարագաները, տրանսպորտը: Առավելագույն վնասը պատճառում է արդյունաբերական արտադրությունը: Աղտոտվածության աղբյուր են հանդիսանում ջերմաէլեկտրակայանները, մետալուրգիական և քիմիական գործարանները:

    Օդի աղտոտվածության նվազեցման և մաքրության հիմնական ձևերն են արդյունաբերական արտադրություններում մաքրման ֆիլտրերի տեղադրումը, էներգիայի էկոլոգիապես անվնաս աղբյուրների օգտագործումը, խնայողական տեխնոլոգիաների գործածումը, քաղաքների և գյուղերի կանաչապատումը:

    Սվետլանա Մելքումյան
    5-1 դասարան…

  7. 1.Ինչ է ջրոլոտը: Որոնք են նրա բաղադրամասերը:
    Համաշխարային օվկիանոսը ջրոլորտն է: Նրա բաղադրամասերն են լճերը, գետերը և այլ ավազանները:
    2.Ինչ է երկրաշարժը:
    Երկրաշարժերը ստորերկրյա ցնցումներն են և Երկրի մակերևույթի տատանումները:
    3.Ինչ է նշանակում ռելիեֆ:
    Ռելիեֆը Երկրի մակերևույթի անհարդություններն են` բարձրությունները և ցածրություները, լեռները և ցածրավանդակները:
    4.Ջուրը սառույց վիճակից՝ հեղուկի և հեղուկից՝ գոլորշու վերածվելիս շրջապատից ինչ է կլանում:
    Ջուրը կլանում է ջերմություն:
    5.Որ ջրերն են կոչվում քաղցրահամ և որ ջրերն են կոչվում աղի: Որ ջուրն ենք մենք օգտագործում կենցաղում:
    Այն ջրերը որոնք ունեն 1 գրամից ավելի աղ դրանք աղի ջրերն են: իսկ որոնք ունեն 1 գրամ աղ դրանք աղի ջրերն են:
    6.Ինչից կարող է աղտոտվել օդը: Ինչ ենք մենք անուն այն մաքուր պահելու համար:
    Մթնոլորտի աղտոտման երեք հիմանական աղբյուրներն են. արդյունաբերույթունը, կենցաղային պարագաները, տրանսպորտը: Առավելագույն վնասը պատճառում է արդյունաբերական արտադրությունը: Աղտոտվածության աղբյուր են հանդիսանում ջերմաէլեկտրակայանները, մետալուրգիական և քիմիական գործարանները:

    Օդի աղտոտվածության նվազեցման և մաքրության հիմնական ձևերն են արդյունաբերական արտադրություններում մաքրման ֆիլտրերի տեղադրումը, էներգիայի էկոլոգիապես անվնաս աղբյուրների օգտագործումը, խնայողական տեխնոլոգիաների գործածումը, քաղաքների և գյուղերի կանաչապատումը

    Մերի Թոռունյնա
    5-1 դասարան

  8. 1.Ինչ է ջրոլորտը: Որոնք են նրա բաղադրամասերը:

    Ջրոլորտը երկրի բոլոր ջրային պաշարների ամբողջությունն է։ Ջրոլորտի զանգվածի մոտ 97%-ը կազմում են օվկիանոսի աղի ջրերը, 2,2%-ը՝ սառցե ջրերը, մնացած մասը՝ ստորերկրյա, լճերի և գետերի քաղցրահամ ջրերն են։

    2.Ինչ է երկրաշարժը:

    Երկրաշարժը ստորգետնյա ցնցում է, որ տեղի է ունենու երկրակեղևի որոշակի զանգվածում կուտակված էներգիայի կտրուկ լիցքաթափման արդյունքում:

    3.Ինչ է նշանակում ռելիեֆ:

    Երկրի մակերևույթի անհարթությունների ամբողջությունը կոչվում է ռելիեֆ:

    4.Ջուրը սառույց վիճակից՝ հեղուկի և հեղուկից՝ գոլորշու վերածվելիս շրջապատից ինչ է կլանում:

    Ջուրր սառույց վիճակից հեղուկի և հեղուկից գոլորշու վերածվելիս շրջապատից կլանում է մեծ քանակությամբ ջերմություն

    5.Որ ջրերն են կոչվում քաղց
    Այն ջրերը, որոնք մեկ լիտրում պարունակում են մինչև 1 գրամ լուծ­ված աղեր, կոչվում են քաղցրահամ, իսկ 1 գրամից ավելի աղ պարունակող ջրերը կոչվում են աղի:

  9. Armen Ghazaryan

    1. ջրոլորտը երկրագնդի գետերն են, լճերն են, ծովերն են, օվկիանոսներն են, մի խոսքով` երկրագնդի ջրային զանգվածը:
    2. երկրաշարժը ստորգետնյա ցնցումներ են, որոնք տեղի են ունենում էներգիայի լիցքաթափման արդյունքում:
    3. Երկրի վրա առաջացած անհարթությունները
    4. ջերմություն
    5. Աղի ջրերը ծովի և օվկիանոսի ջրերն են, իսկ քաղցրահամ ջրերը` գետերի, լճերի և նաև խմելու ջուրը:
    6. Օդի աղտոտման պատճառներից են գործարանները, վառելիքը, և այլն:

  10. 1.Ինչ է ջրոլոտը: Որոնք են նրա բաղադրամասերը:
    Ջրոլորտը համաշխարային օվկիանոսն է: Դրա մասերն են գետերը լճերը և այլն:

    2.Ինչ է երկրաշարժը:
    Երկրաշարժերը ստորերկյա ցնցումներն են:

    3.Ինչ է նշանակում ռելիեֆ:
    Երկրի մակերևույթի անհարթությունների ամբողջությունը կոչվում է ռելիեֆ:

    4.Ջուրը սառույց վիճակից՝ հեղուկի և հեղուկից՝ գոլորշու վերածվելիս շրջապատից ինչ է կլանում:
    Կլանում է ջերմություն:

    5.Որ ջրերն են կոչվում քաղցրահամ և որ ջրերն են կոչվում աղի: Որ ջուրն ենք մենք օգտագործում կենցաղում:
    Այն ջուրը, որը պարունակում է 1 գրամից ավել աղ կոչվում է աղի ջրեր:Այն ջրերը, որոնք մեկ լիտրում պարունակում են մինչև 1 գրամ լուծ­ված աղեր, կոչվում են քաղցրահամ ջրեր:

    Վերջում ինձ հուզող- հետաքրքրքող մեկ հարց

    1.Ինչից կարող է աղտոտվել օդը: Ինչ ենք մենք անում այն մաքուր պահելու համար:
    Կան մթնոլորտի աղտոտման երեք հիմանական աղբյուրներ: Դրանք են արդյունաբերույթունը, կենցաղային պարագաները և տրանսպորտը: Ամենաշատ վնասը պատճառում է արդյունաբերական արտադրությունը: Աղտոտվածության աղբյուր են հանդիսանում ջերմաէլեկտրակայանները, մետալուրգիական և քիմիական գործարանները: Օդի աղտոտվածության նվազեցման և մաքրության հիմնական ձևերն են արդյունաբերական արտադրություններում մաքրման ֆիլտրերի տեղադրումը, էներգիայի էկոլոգիապես անվնաս աղբյուրների օգտագործումը, խնայողական տեխնոլոգիաների գործածումը, քաղաքների և գյուղերի կանաչապատումը:

  11. Уведомление: Առցանց ուսուցում. դիջիթեք 2016 | MSKH Հայրենագիտական ակումբ

  12. 1.Ինչ է ջրոլոտը: Որոնք են նրա բաղադրամասերը:
    Համաշխարային օվկիանոսի ջրոլորտն է: Նրա բաղադրամասերն են լճերը, գետերը, և այլ ջրավազնները:

    2.Ինչ է երկրաշարժը:
    Երկրաշարժը ստորգետնյա ցնցում է, որ տեղի է ունենու երկրակեղևի որոշակի զանգվածում կուտակված էներգիայի կտրուկ լիցքաթափման արդյունքում:

    3.Ինչ է նշանակում ռելիեֆ:
    Ռելիեֆը Երկրի մակերևույթի անհարդություններն են` բարձրությունները և ցածրություները, լեռները և ցածրավանդակները:

    4.Ջուրը սառույց վիճակից՝ հեղուկի և հեղուկից՝ գոլորշու վերածվելիս շրջապատից ինչ է կլանում:
    Ջուրը կլանում է ջերմաստիճանից:

    5.Որ ջրերն են կոչվում քաղցրահամ և որ ջրերն են կոչվում աղի: Որ ջուրն ենք մենք օգտագործում կենցաղում:
    Աղի ջրերի, որոշ մաս գտնվում են օվկիանոսներում, և ծովերում, իսկ քաղցրահամ ջուրը գտնվում է լճերում, և գետերում:
    Մենք կենցաղում օգտագործում ենք քաղցրահամ ջուր:

    6.Ինչից կարող է աղտոտվել օդը: Ինչ ենք մենք անուն այն մաքուր պահելու համար
    Օդի աղտոտումը գործարաններից է մեքենաններից և այլն, իսկ օդը մաքուր պահելու համար պետք է բուսականությունը ավելի շատացնենք:

  13. 1.Ինչ է ջրոլոտը: Որոնք են նրա բաղադրամասերը:Երկր մոլորակի բոլոր ջրի պաշարների անունը ջրոլորտ էՆրա բաղադրամասերն են լճերը, գետերը և այլ ավազանները:

    2.Ինչ է երկրաշարժը:Երկրի ընդերքում տեղի ունեցող շարժումները մենք տեսնում ենք երկրաշարժի տեսքով

    3.Ինչ է նշանակում ռելիեֆ:Երկրի վերին շերտի անհավասարությունները կոչվում են ռելիեֆ:

    4.Ջուրը սառույց վիճակից՝ հեղուկի և հեղուկից՝ գոլորշու վերածվելիս շրջապատից ինչ է կլանում:Տաքություն

    5.Որ ջրերն են կոչվում քաղցրահամ և որ ջրերն են կոչվում աղի: Որ ջուրն ենք մենք օգտագործում կենցաղում:
    Այն ջրերը որոնք 1 լիտրում պարունակում են 1 գրամ լուծված աղեր կոչվում են քաղցրահամ իսկ որոնք 1 գրամից ավելի են կոչվում են աղի,մենք կենցաղում ոգտագործում ենք քաղցրահամ ջուր:

    Վերջում ինձ հուզող- հետաքրքրքող մեկ հարց

    1.Ինչից կարող է աղտոտվել օդը: Ինչ ենք մենք անում այն մաքուր պահելու համար:
    Օդը ախտոտվում է մեքենաի շարժիչից և նաֆտից այն մաքուր պահելու համար անրաժեշտ է շատ կանաչ տնկել որովհետեվ ծառերը և բույսերը առտադրում են թթվածին:

  14. Уведомление: Հեռավար ուսուցում. հաշվետվություն | MSKH Հայրենագիտական ակումբ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

MSKH Հայրենագիտական ակումբ

... Ծիպուկ-ծիպուկ ուսումնասիրենք, ճանաչենք և պահպանենք մեր հայրենի ամեն մի փոքրիկ անկյուն....

%d такие блоггеры, как: