Հունվարի 25. 4-5 դասարան

Գետեր

Հարգելի սովորողներ կարդում եք դասը, իսկ անհասկանալի բառերը և առաջադրանքների պատասխանը գրում եք (comment) բաժնում:

Реклама
Categories: Հեռավար ուսուցում, Ֆիլմեր, Առաջադրանքներ | 6 комментариев

Навигация по записям

6 thoughts on “Հունվարի 25. 4-5 դասարան

  1. Հարցեր և առաջադրանքներ

    1. Ի՞նչ է գետը:

    Երկրի մակերևույթի վրա թափվող մթնոլորտային տեղումների մի մասր ներծծվում է, մի մասր’ գոլորշանում, իսկ մնացածր սկսում է հոսել փոքր առվակների տեսքով, որոնք, միանալով իրար, կազմում են գետակներ և գետեր:

    2. Ի՞նչ մասերից է բաղկացած գետային համակարգը:

    Գետր ջրային համակարգ է, որն ունի իր առանձին մասերր:
    Երկրի մակերևույթի այն ձգված գոգավորությունր, որի ցածրադիր մասով հոսում է գետը, կոչվում է գետահովիտ, իսկ գետահովտի ամենացածր մասր’ հուն:

    3. Գետերի սնման ի՞նչ աղբյուրներ գիտեք: Բերեք օրինակներ:

    Գետերի սնման հիմնական աղբյուրներն են անձրևաջրերը, ձյան և սառցադաշտերի հալոցքային ջրերը, ստորերկրյա ջրերը: Անձրևաջրերով սնվող գետերից հայտնի են Ամազոնը, Կոնգոն:

    4. Ի՞նչ տարբերություն կա հորդացման և վարարման միջեվ:

    Ամեն տարի նույն սեզոնին, որոշակի ժամանակով, գետի ջրի մակարդակի բարձրացումր կոչվում է հորդացում: Օրինակ’ Հայաստանում գետերր հորդանում են գարնանը:
    Գետի ջրի մակարդակի հանկարծակի, կարճատե բարձրացումր’ տեղատարափ անձրեներից կամ ինտենսիվ ձնհալքից, կոչվում է վարարում:

    Սվետլանա Մելքումյան
    5-1 դասարան

  2. Ընկեր Իվետա ես չհասկացա ինչ է նշանակում հուն:

  3. 1. Ի՞նչ է գետը:

    Երկրի մակերևույթի վրա թափվող մթնոլորտային տեղումների մի մասր ներծծվում է, մի մասր’ գոլորշանում, իսկ մնացածր սկսում է հոսել փոքր առվակների տեսքով, որոնք, միանալով իրար, կազմում են գետակներ և գետեր:

    2. Ի՞նչ մասերից է բաղկացած գետային համակարգը:

    Գետր ջրային համակարգ է, որն ունի իր առանձին մասերր:
    Երկրի մակերևույթի այն ձգված գոգավորությունր, որի ցածրադիր մասով հոսում է գետը, կոչվում է գետահովիտ, իսկ գետահովտի ամենացածր մասր’ հուն:

    3. Գետերի սնման ի՞նչ աղբյուրներ գիտեք: Բերեք օրինակներ:

    Գետերի սնման հիմնական աղբյուրներն են անձրևաջրերը, ձյան և սառցադաշտերի հալոցքային ջրերը, ստորերկրյա ջրերը: Անձրևաջրերով սնվող գետերից հայտնի են Ամազոնը, Կոնգոն:

    4. Ի՞նչ տարբերություն կա հորդացման և վարարման միջեվ:

    Ամեն տարի նույն սեզոնին, որոշակի ժամանակով, գետի ջրի մակարդակի բարձրացումր կոչվում է հորդացում: Օրինակ’ Հայաստանում գետերր հորդանում են գարնանը:
    Գետի ջրի մակարդակի հանկարծակի, կարճատե բարձրացումր’ տեղատարափ անձրեներից կամ ինտենսիվ ձնհալքից, կոչվում է վարարում:

    Առնո Բարզեգար-Նազարի
    5-2 դասարան

  4. Հարցեր և առաջադրանքներ
    1. Ի՞նչ է գետը:Գետր ջրային համակարգ է, որն ունի իր առանձին մասերր:
    2. Ի՞նչ մասերից է բաղկացած գետային համակարգը: Գետային համակարգը բաղկացած է փոքր առվակներից, գետակներից, աղբյուրներից, վտակներից:
    3. Գետերի սնման ի՞նչ աղբյուրներ գիտեք: Բերեք օրինակներ:Գետերի սնման հիմնական աղբյուրներն են անձրևաջրերը, ձյան և սառցադաշտերի հալոցքային ջրերը, ստորերկրյա ջրերը: Ստորերկրյա սնմամբ գետ Սևջուրը’ Հայաստանում:
    4. Ի՞նչ տարբերություն կա հորդացման և վարարման միջև: Վարարումը ջրի մակարդակի հանկարծակի, կարճատե բարձրացումն է, իսկ հորդացումը՝ ամեն տարի նույն սեզոնին, որոշակի ժամանակով, գետի ջրի մակարդակի բարձրացումր:

  5. . Ի՞նչ է գետը:

    Երկրի վրա թափվող տեղումների մի մասը ներծծվում է, մի մասը գոլորշիանում է, իսկ մի մաս էլ առուների վերածվելով, հետո այդ առուները մ տեղ հանդիպում են և առաջացնում են գետ:

    2. Ի՞նչ մասերից է բաղկացած գետային համակարգը:

    Գետը ջրային համակարգ է, որն ունի իր առանձին մասերը:
    Օրինակ՝ գետահովիտը, հունը, ակունքը, ջրվեջը գետի մասերից են:

    3. Գետերի սնման ի՞նչ աղբյուրներ գիտեք: Բերեք օրինակներ:

    Գետերի սնման հիմնական աղբյուրներն են անձրևաջրերը, ձյան և սառցադաշտերի հալոցքային ջրերը, ստորերկրյա ջրերը: Անձրևաջրերով սնվող գետերից հայտնի են Ամազոնը, Կոնգոն:

    4. Ի՞նչ տարբերություն կա հորդացման և վարարման միջեվ:

    Ամեն տարի տարբեր տեղերում նույն սեզոնին որոշակի ժամանակով գետի ջրի մակերևույթի բարձրացումը կոչվում է, հորդացում: Հայաստանում գետերը հորդանում են գարնանը:
    Վարարումը կարծում եմ հաճախ լինում է գարնանը, քանի որ ձմռանը ձյուն գալով՝ այն հալում է փետրվար-մարտ ամիսների ընթացքում, և գետերը վարարում են:

    Արամ Պետրոսյան

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

MSKH Հայրենագիտական ակումբ

... Ծիպուկ-ծիպուկ ուսումնասիրենք, ճանաչենք և պահպանենք մեր հայրենի ամեն մի փոքրիկ անկյուն....

%d такие блоггеры, как: