Տնօրենի հարցադրմանը ընդառաջ
2015 — 2o16թթ. ուումնական տարվա անհատական և խմբային կայացած նախաձեռնություն եմ համարում՝
Նոր դպրոցի արտաքին և ներքին բակերի պարտիզպան խմբերի գործունեության արդյունքում ծաղկանոցների ստեղծումը, բակերի խնամքը (ջրում, քաղհանում, ավելորդ տերևների, խոտերի հավաքում կոմպոստի համար նախատեսված փոսերում): Այս աշխատանքը հիմնականում կատարել ենք բնագիտության դասաժամերին 4-5 հոգանոց խմբերով, ստեղծել ենք հատուկ հերթափոխային ցուցակը, որը թույլ տվեց, որպեսզի բոլոր սովորողները ներգրավեն պարտիզպանի աշխատանքում, արդյունքում յուրաքանչյուր սովորող՝ 4-5-րդ դասարանի, հնարավորություն էր ունենում ծանոթանալու, ինչու չէ նաև տիրապետելու երկրագործ-պարտիզպանի աշխատանքին:Ծաղկանոցների առումով դեռ բավական շարունակական աշխատանք ունենք — աշնանը սերմերի հավաքում, ձմռան նախապատրաստում և այլն, բայց համարում եմ 4-5-րդ դասարանցիների պարտիզպանի կայացած գործունեություն:
Սերմերից-սածիլ-բույսի ստացումը — հետաքրքիր բնագիտական ուսումնական աշխատանք, որը հիմնականում սկսեցինք հունվարյան երկարատև արձակուրդի ժամանակ, Սովորողները տնային պայմաններում, իսկ հետո լաբորատոր պայմաններում ստեղծոցին փոքրիկ ջերմոցներ, ստացան սածիլներ, հետո տեղափոխեցինք մեր բակային ծաղկանոցները:
Բնագիտական ֆլեշմոբը — այստեղ կարծում եմ մի փոքր բաց ունենք և պետք է աշխատել այդ ուղղությամբ՝ կրթահամալիրից սովորողների ներգրավումը
Բնագիտության և հայրենագիտության դասավանդումը իմ անհատական բլոգով — բլոգային դասագիրք
Բնագիտություն + անգլերեն ուսումնական նախագիծը Անի Մրտեյանի և 5-րդ դասարանցիների հետ, որի արդյունքում ունեցանք անգլերենից թարգմանված 2 բնագիտական ֆիլմ՝ Ջրի շրջապտույտը, Մթնոլորտային ճնշում: Նշված ֆիլմերը ներկայացրել ենք Թարգմանչական ստուգատեսին: Ֆիլմերի թարգմանության զուգահեռ, սովորողների հետ թարգմանել ենք բնագիտական փորձերի հավաքածու՝ ռուսերենից-անգլերենից-հայերեն:
Ես և շրջակա դասընթացի դասավանդումը 3-րդ դասարանում — չնայած 2-ամսյա փորձ էր, բայց բավականին հետաքրքիր ու բովանդակալից ժամանակահատված 3-րդ դասարանցիներին պատրաստելու 4-րդ դասարանում նրանց հանդիպելու փորձին
Հայրենագիտական-ուսմնական ճամփորդությունները՝ է 1 կամ 3-օրյա