2019-2020 ուս. տարվա անհատական ուսումնական փաթեթ

61894116_304812623794528_6392383642647134208_n

2019-2020 թթ. դասավանդելու եմ բնագիտություն և հայրենագիտություն առարկան Արևելյան դպրոցում՝

  • Նախագծային աշխատանքների կազմում և իրականացում
  • ճամփորդությունների կազմակերպում
  • ուսումնական փաթեթների կազմում
  • բարձունքի հաղթահարում
  • բլոգավարություն
  • մատենավարություն
  • ենթակայքի սպասարկում
  • մեթոդական մշակումներ
  • թարգմանություններ
  • մանկարկավարժական հոդվածների մշակում
  • անհատական ուսուցում
  • Բլեյան բաց ցանց՝ Համագործակցային նախագծերի իրականացում-տարածում, տարածում սոցցանցերում
  • մասնակցություն կլոր սեղաններն, սեմինարներին, մարզական պարապմունքներին, ընդհանուր ժողովներին, ֆլեշմոբերին, փառատոններին, ծեսերին, համերգներին
  • համագործակցային նախագծերի իրականացում
  • լրացուցիչ կրթության իրականացում
  • ընդհանուր պարապմունքերի ծրագրերի կազմում-հրապարակում
  • միջավայրի խնամք
  • էկո նախագծեր

4-րդ դասարան
* Տիեզերք: Արեգակնային համակարգ
* Երկիր մոլորակ. Մայրցամաքներ և օվկիանոսներ
* Լուսին. Հետազոտումն աստղադիտակի միջոցով
* Տեղանքի հետազոտում և կողմնորոշում, կողմնորոշում բնության մեջ

* Բնակավայրի հատակագծի կազմում
* Չափեր և չափումներ
* Ես և իմ մարմինը. առողջ ապրելակերպ
* Շրջակա միջավայրի խնամք. բույսեր և կենդանիներ

5-րդ դասարան
* Մարմիններ և նյութեր
* Չափեր և չափումներ
* Երկիր մոլորակի կառուցվածքը, ոլորտները և դրանց փոխադարձ կապերը՝ -Երկրի ներքին կառուցվածքը, Երկիրը կազմող ապարները, օգտակար հանածոները -ՀՀ բնական ռեսուրսները, օգտակար հանածոները, ՀՀ-ում հանդիպող ապարների տեսակները
-Մակերևույթի ձևեր
-Բնական աղետներ՝ հրաբուխ, ջրհեղեղ, երկրաշարժ, սողանք և այլն: Անվտանգության կանոնները բնական աղետների ժամանակ -Երկրի ջրային թաղանթը, ջրի նշանակությունը, հատկությունները, ջրի շրջապտույտը բնության մեջ -Համաշխարհային օվկիանոս՝ օվկիանոսներ, ծովեր, լճեր, ստորգետնյա և մթնոլորտային ջրեր
-Ջրի հիմնախնդիրը Երկիր մոլորակի վրա -Մթնոլորտ, դրա սահմանները, կառուցվածքը
-Մթնոլորտի խոնավությունը. մառախուղ, ամպեր, մթնոլորտային տեղումների առաջացումը
-Քամի, քամու առաջացումը, քամիների տեսակները
-Մթնոլորտային ճնշում
-Եղանակ, դրա փոփոխությունը
-Մթնոլորտի աղտոտվածության հիմնախնդիրը

Ուսումնական թանգարաններ, գիտական կենտրոններ՝

  • ՍՊԱԾ
  • Երկրաբանական թանգարան
  • Ազգային պատկերասրահ
  • Բնության թանգարան
  • Մատենադարանի
  • Ժողովրդական արվեստի թանգարան
  • Էրեբունի արգելոց_թանգարան
  • Կարմիր բլուր՝ Թեյշեբանի ամրոց
  • Երևան քաղաքի պատմության թանգարան

Մեկօրյա ճամփորդություններ՝

  • Ամբերդ
  • Սևան՝ Մաշտոցի բարձունք
  • Թալին՝ Աշոտ երկաթի ամրոց
  • Արտաշատ և Դվին մայրաքաղաքների հնատեղի
  • Բուժական՝ Թեղենյաց վանք
  • Աշտարակ
  • Արզական
  • Բջնի
  • Չարենցի կամար _ Ողջաբերդ _ Գառնի _ Գեղարդ
  • Ապարանի ջրամբար՝ Թուխ Մանուկ մատուռ
  • Ագարակ_Կոշի ամրոց

Եռօրյա_եռօրյա ճամբարներ (ամառային, գարնանային, աշնանային)

  • Արատես դպրական կենտրոն
  • Սևան ԺԱՅՌ
Categories: Առարկայական ծրագրեր, գնահատում | Оставьте комментарий

Навигация по записям

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

Սմբատ Պետրոսյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր:

Հայրենագետիկ-բնագետիկի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի կ/հ... Ծիպուկ-ծիպուկ ուսումնասիրենք, ճանաչենք և պահպանենք մեր հայրենի ամեն մի փոքրիկ անկյուն....

%d такие блоггеры, как: