Իմ բույսը, իմ կենդանին

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանցիներ

Ժամկետը՝ շուրջ տարի

Նպատակը՝

  • Սովորողների մեջ սերմանել սեր բուսական և կենդանական աշխարհի հանդեպ, ձեռք բերել պատասխանատվության զգացում խնամքով վերաբերվելու շրջակա միջավայրին, բարեխիղճ կատարելու իրենց պարտիզպանի պարտականությունը:
  • Իր խնամած բույսի, կենդանու փորձի փոխանակում հասակակիցների շրջանակում:
  • Տանը ստեղծում են իրենց կանաչ անկյունը և տեսանկարում:
  • Համագործակցում օտար լեզուների հետ: Սովորողները իրենց պատումները ներկայացնումեն անգլերեն լեզվով:

Յուրաքանչյուր սովորող պատմում-գրում-արձանագրում-տեսագրում  է իր խանամած բույսի կամ կենդանու խնամքը, բնավորությունը, զվարճալի պատմությունները:

Արդյունքում՝

  • Սովորողները ստեղծած ուսումնական նյութերը, ֆոտոպատումները տեղադրում են իրենց բլոգներում և հրապարակում կայքում
  • Համագորակցում Անի Մրտեյանի հետ — Պատումներ անգլերեն լեզվով
  • Այցելություն Բնության թանգարան:

Սովորողների աշխատանքներ՝

Հայկ Աղլամազյան

Նարե Արղության

Սամվել Արզումանյան

Նարե Հովսեփյան

Դավիթ Միքայելյանց

Կարապետ Գյուլնազարյան

Նարե Հովհաննիսյան

Ռուզան Ղուկասյան

Սոֆի Ուլիխանյան

Նարե Սարգսյան

Նորիկ Գաբրիելյան

Սոմա Հովհաննիսյան

Եվա Խաչատրյան

Վահրամ Մարտիրոսյան

Նարե Արղության

Ժորա Մուրադյան

Կարապետ Գյուլնազարյան

Եվա Անթառանյան

Սոֆի Ուլիխանյան

Նարե Հովհաննիսյան

Էմիլ Սողոմոնյան

Ռուզան Ղուկասյան

Գրիգոր Ամիրյան

Այցելություն Բնության թանգարան

4-3 — 2O.11` 11.OO-12.4O

4-2 — 21.11`11.5O-13.4O

4-1 — 26.11` 11.5O-13.4O

Սովորողների շավետու պատումները՝ Բնության թանգարանում

Եվա Խաչատրյան

Դավիթ Մեհրաբյան

Հայկ Աղլամազյան

Արթուր Աղաբեկյան

Աշոտ Մուրադյան

Սամվել Արզումանյան

Ալլա Առաքելյան

Սամվել Մանուկյան

Հայկ Մնացականյան

Խաչիկ Հովհաննիսյան

Վիկտորիա Համբարձումյան

Լիլիթ Աղասարյան

Սովորողների կանաչ անկյունը. Բնագետիկ TV-ռադիո

Հովհաննես Գալիկյան

Հայկ Աղլամազյան

Նարե Հովսեփյան

Մանե Հովսեփյան

Մարիամ Գևորգյան

Categories: Ուսումնական նախագծեր | 26 комментариев

Навигация по записям

26 thoughts on “Իմ բույսը, իմ կենդանին

  1. Уведомление: Սեպտեմբերի 4-8. նախագծային շաբաթ | MSKH Հայրենագիտական ակումբ

  2. Ես ունեմ ծովախոզուկ։

    Ծովախոզուկները սնվում են խոտով և’ ձմռանը, և’ ամռանը։Ծովախոզուկների ենթադրյալ նախնիները ապրել են Պերուում:Ծովախոզուկները շատ գեղեցիկ ու հանգիստ կենդանիներ են:Մինչև իսպանացիների գալը հնդկացիները արդեն սելեկցիոն ճանապարհով շատ տեսակներ են ստացել,որոնք հիմնական են դարձել այժմյան ծովախոզուկների համար:Վամաչուկո հնդկացիների համար ծովախոզուկները պաշտամունքային կենդանիներ են եղել և հայտնաբերվել են նրանց պատկերներով կուռքեր, չնայած դրան այդ կենդանիներին Պերուում և Էկվադորում որպես սնունդ են օգտագործում:

  3. Իմ բույսը

    Մենք մեր տանը ունեք ալոէ բույսը: Հին Եգիպտոսում այն համարվում էր հզոր դեղաբույս: Ալոէն արտադրում է գել եւ լատեքս, որոնք օգտագործվում են բժշկական նպատակներով:
    Գելը մածուցիկ նյութ է, որը տեսանելի է բույսի ներսում, բույսը կտրելիս այն անմիջապես թափվում է:
    Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ ալոէ գելը արագացնում է թարախաբշտիկների խոցերի լավացումն ու օգնում է թեթեւացնել ցավը:

  4. Уведомление: Նախագծային շաբաթի ամփոփում | MSKH Հայրենագիտական ակումբ

  5. /sonand1.wordpress.com/2017/09/11/իմ-բույս-իմ-կենդանի/

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

Սմբատ Պետրոսյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր:

Հայրենագետիկ-բնագետիկի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի կ/հ... Ծիպուկ-ծիպուկ ուսումնասիրենք, ճանաչենք և պահպանենք մեր հայրենի ամեն մի փոքրիկ անկյուն....

%d такие блоггеры, как: