«Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն» ստուգատեսը կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով նախատեսվում է նոյեմբերին՝ սկսած 2009 թվականից։
2019 թվական. հեղինակային մանկավարժության 30 տարի…
Կրթահամալիրի 30-ամյակին ընդառաջ` ուսումնահայրենագիտական ընթերցողական նախագիծ։ Այցելում ենք 30 ամրոց` «30-ամյակին՝ 30 ամրոց »կարգախոսով:
Նպատակը՝ Բաց նախագիծ հանրապետության բոլոր դպրոցների և կրթահամալիրի բոլոր օղակների համար: Նախագծի նպատակն է ուսումնասիրել հայկական ամրոցը՝ որպես պաշտպանական կառույց, ճանաչել մեր հայկական ամրոցները՝ որպես պատմամշակութային կոթողներ, պատմությունը և պատմական նշանակությունը, գտնվելու վայրը, կառուցողներին, ամրոցների անվանումների ստուգաբանությունը և այլն:
Գործունեություն՝
- հայրենագիտական-ուսումնական արշավներ հին հայկական ամրոցներ
- ուսումնական հունվար — այցելած կամ այցելվող ամրոցների լեգո հատակագծերի կազմում
Մասնակիցները 3-5 րոպեանոց տեղում տեսաֆիլմ են պատրաստում այցելած ամրոցի մասին:
Նախատեսված է տարատարիք սեբաստացիների և հանրապետության, նաև Արցախի սովորողների համար:
Հայրենագիտական ֆլեշմոբ՝ յուրաքանչյուր խումբ ներկայացնում է 3-5 րոպեանոց ֆիլմ իր այցելած, ուսումնասիրած, բնակավայրին մոտ գտնվող ամրոցի մասին:
Համագործակցում՝
- Մարինե Ամիրջանյանի հետ։
- Տեխնոլոգիայի ուսուցիչների հետ /ուսումնական հունվար՝ լեգո-բերդերի մակետների կառուցում/
- Կրթահամալիրի բոլոր օղակների հետ
Տևողությունը — շուրջ տարի:
Արդյունքում — տեսահաղորդաշարի պատրաստում, հաշվետու նյութեր-պատումներ-ֆիլմեր-ֆոտոպատումներ:
Ի՞նչ է ամրոցը — Ամրոցը կամ բերդը բոլոր կողմերից պաշտպանված և պաշարման պայմաններում երկարատև պայքարի նպատակով ամրացված բնակավայր է։ Հնագույն ամրոցներն իրար հաջորդող կիսակլոր կամ ուղղանկյուն աշտարակներով և ամրացված մուտքերով աղյուսից, քարից ու այլ շինանյութերից կառուցված պաշտպանական շրջապարիսպներ էին, որոնց ներսում սովորաբար կառուցվում էր միջնաբերդը։
Հայկական ամրոցներ — Հայկական հնադարյան ամրոցները սովորաբար կառուցվել են դժվարամատույց և բարձրադիր տեղանքներում, շրջափակվել աշտարակավոր կամ բրգաձև պարիսպներով, պատնեշվել հողաթմբերով ու ջրածածկ խրամներով։ Աշտարակները կամ բուրգերը բազմահարկ կառույցներ են։ Մ. թ. ա. IX–VI դարերում Վանի թագավորության քաղաքները միաժամանակ ամրոցներ էին՝ Տուշպա-Վանը, Արգիշտիխինիլի-Արմավիրը, Էրեբունի-Երևանը և այլն։ Անտիկ շրջանի ամրոցաշինության փայլուն օրինակներից է Գառնին։ Հայկական հզոր ամրոցներից են նաև Ամբերդը, Սմբատաբերդը, Ներքին Թալինը, Լամբրոնը և այլն։ Սահմանապահ ամրոցներում սովորաբար, բացի կայազորից, այլ բնակիչներ չեն եղել։
Միջնադարյան Հայաստանում ամրոցները կառուցվել են ավատատիրական տների, դղյակների, ամրացված քաղաքների և վանքերի տեսքով։ Ամրոց-դղյակների թիվը Հայաստանում, այդ թվում՝ Կիլիկիայում (Այաս, Կոռիկոս, Չանդր, Լևոնբերդ և այլն), հասել է հազարների։
Առաջին տասը ամրոցների ցանկ՝
- Բջնի ամրոց
- Ամբերդ
- Արգիշտիխինիլի ամրոց-բերդաքաղաք
- Թեյշեբանի /Կարմիր բլուր/ քաղաք-ամրոցը
- Բերդկռունքի ամրոց
- Սև բերդ
- Էրեբունի ամրոց
- Կոշի ամրոց
- Լոռե բերդ
Արդյունքում՝ ուսումնական փաթեթ
ԱՄԲԵՐԴ
Եթերում է ՀԱՅՐԵՆԱԳԵՏԻԿ TV-ն. Ամբերդ
Օրվա լուսաբանումն ու ֆոտոպատումը, Ամբերդ անվան մասին ու Ամբերդի նկարագրությունը՝ «Խոշորացույց»-ում:
ՍՄԲԱՏԱԲԵՐԴ
Ֆիլմը Սմբատ Պետրոսյանի: Արևմտյան-Հարավային դպրոց, Սոնա Փափազյան, Շուշան Ալեքսանյան և ընկերներ:
ԿԱՐՄԻՐ ԲԼՈՒՐ ԿԱՄ ԹԵՅՇԵԲԱԻՆԻ ԱՄՐՈՑ
Կարմիր բլուր կամ Թեյշեբաինի ամրոց
Կարմիր բլուր կամ Թեյշեբաինի ամրոց մեկնաբվանում է «Խոշորացույց»-ը:
Հարցազրույց-զրույց Թեյշեբաինի ամրոցի հնէագետների հետ — Սյուզան Սարգսյան և ընկերներ
ԷՐԵԲՈՒՆԻ ԱՄՐՈՑ
Լուսաբանում է ՀԱՅՐԵՆԱԳԵՏԻԿ TV-ն
«Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան այցի մասին՝ «Խոշորացույց»-ում:
26.O1.2O2O Կոշի ամրոց․ Ֆիլմի հեղինակ Անի Մրտեյան
Նախագծի շրջանակում այցելություն Էրեբունի պատմահնագիտական թանգարան՝
25․11 — ժամը 11․30-13․30 — 5-1 դասարան
Հաշվետու նյութեր, պատումներ
Պատմում է Լճաշենի վարպետ Մարտիկը
https://petrosyananahitblog.wordpress.com/2016/10/10/%D5%B3%D5%A1%D5%B4%D5%A2%D5%A1%D6%80-3-%D6%85%D6%80/
Уведомление: ՈՒսումնական աշուն | Գայանե Սարգսյանի բլոգ
Уведомление: Սեբաստացու օրեր: Կրթահամալիրի տոն | Մանկավարժության կենտրոն