Ամենամյա ստեղծագործական 18-րդ հավաք
Բնագիտական-ուսումնական նախագիծ
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանցիներ
Ժամկետը՝ շուրջ տարի
Նպատակը՝
- Սովորողների մեջ սերմանել սեր բուսական և կենդանական աշխարհի հանդեպ, ձեռք բերել պատասխանատվության զգացում խնամքով վերաբերվելու շրջակա միջավայրին, բարեխիղճ կատարելու իրենց պարտիզպանի պարտականությունը:
- Իր խնամած բույսի, կենդանու փորձի փոխանակում հասակակիցների շրջանակում:
- Տանը ստեղծում են իրենց կանաչ անկյունը և տեսանկարում:
- Համագործակցում օտար լեզուների հետ: Սովորողները իրենց պատումները ներկայացնումեն անգլերեն լեզվով:
Յուրաքանչյուր սովորող պատմում-գրում-արձանագրում-տեսագրում է իր խանամած բույսի կամ կենդանու խնամքը, բնավորությունը, զվարճալի պատմությունները, տեսակը, ցողատեսակը:
12.10, ժամը 11.00 -Նախագծի շրջանակում հանդիպում-քննարկում տիկին Շողիկի հետ Ջերմոց լաբորատորիայում։
Արդյունքում՝
- Սովորողները ստեղծած ուսումնական նյութերը, ֆոտոպատումները տեղադրում են իրենց բլոգներում և հրապարակում կայքում
Այցելություն Բնության թանգարան՝
Փետրվարի 21 — 12.35-14.20, 4-2 դասարան
Փետրվարի 23 — 11.00-13.00, 4-3 դասարան
Սովորողների հաշվետու նյութեր
2022-2023 թթ.
2023-2024 թթ
Уведомление: Սեպտեմբերի 4-8. նախագծային շաբաթ | MSKH Հայրենագիտական ակումբ
https://rubentadevosyan.wordpress.com/category/%D5%A2%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D5%BF%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6/
https://anjeladadoyanwordpresscom.wordpress.com/2017/09/03/%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A5%D6%80-%D6%87-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6%D5%A5%D6%80/
https://sofynahapetyan.wordpress.com/2017/09/07/%D5%AB%D5%B4-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6-%D5%B8%D6%82-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A8-2/
https://sofynahapetyan.wordpress.com/2017/09/02/%D5%AB%D5%B4-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6-%D5%B8%D6%82-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A8/
https://lilitghazaryanblog.wordpress.com/2017/09/03/%D5%AB%D5%B4-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A8-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6/
https://anushkamanukyan.wordpress.com/2017/09/01/%D5%AB%D5%B4-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A8/
https://anishahsuvaryanblog.wordpress.com/2017/09/04/%D5%AB%D5%B4-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD-%D5%AB%D5%B4-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6/
https://anishahsuvaryanblog.wordpress.com/2017/09/05/%D5%AB%D5%B4-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6/
https://etersimonyan.wordpress.com/2017/09/06/%D5%B4%D5%A5%D6%80-%D5%BF%D5%A1%D5%B6-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A5%D6%80%D5%A8/
https://nahapetyannataliblog.wordpress.com/
Ես ունեմ ծովախոզուկ։
Ծովախոզուկները սնվում են խոտով և’ ձմռանը, և’ ամռանը։Ծովախոզուկների ենթադրյալ նախնիները ապրել են Պերուում:Ծովախոզուկները շատ գեղեցիկ ու հանգիստ կենդանիներ են:Մինչև իսպանացիների գալը հնդկացիները արդեն սելեկցիոն ճանապարհով շատ տեսակներ են ստացել,որոնք հիմնական են դարձել այժմյան ծովախոզուկների համար:Վամաչուկո հնդկացիների համար ծովախոզուկները պաշտամունքային կենդանիներ են եղել և հայտնաբերվել են նրանց պատկերներով կուռքեր, չնայած դրան այդ կենդանիներին Պերուում և Էկվադորում որպես սնունդ են օգտագործում:
Իմ բույսը
Մենք մեր տանը ունեք ալոէ բույսը: Հին Եգիպտոսում այն համարվում էր հզոր դեղաբույս: Ալոէն արտադրում է գել եւ լատեքս, որոնք օգտագործվում են բժշկական նպատակներով:
Գելը մածուցիկ նյութ է, որը տեսանելի է բույսի ներսում, բույսը կտրելիս այն անմիջապես թափվում է:
Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ ալոէ գելը արագացնում է թարախաբշտիկների խոցերի լավացումն ու օգնում է թեթեւացնել ցավը:
https://svetlanahambardzumyan.wordpress.com/2017/09/09/%D5%AB%D5%B4-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A8/
Уведомление: Նախագծային շաբաթի ամփոփում | MSKH Հայրենագիտական ակումբ
https://wordpress.com/post/edmondnahapetyan.wordpress.com/860
/sonand1.wordpress.com/2017/09/11/իմ-բույս-իմ-կենդանի/
https://karsecyanmihran.wordpress.com/2017/09/07/4150/
https://wordpress.com/post/davidgrigoryan.wordpress.com/1087
https://hovsepyangarik.wordpress.com/2017/09/07/%D5%A2%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D5%BF%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6-2/
https://anigyozalyan.wordpress.com/category/%D5%A2%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D5%BF%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6/
https://narekavetisjan.wordpress.com/2017/09/07/%D5%AB%D5%B4-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6-%D5%AB%D5%B4-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A8/
https://milenapoghosyanblog.wordpress.com/2017/09/07/%D5%AB%D5%B4-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A8-%D5%AB%D5%B4-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6/
https://lalahovhannisyan.wordpress.com/2017/09/07/%D5%AB%D5%B4-%D5%A2%D5%B8%D6%82%D5%B5%D5%BD%D5%A8-%D5%AB%D5%B4-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%AB%D5%B6/
https://mariaabrahamyan.wordpress.com/2017/09/07/%D5%AB%D5%B4-%D5%B7%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%A8/
https://arinaamiryaniblog.wordpress.com/2017/09/13/%d5%ab%d5%b4-%d5%af%d5%a5%d5%b6%d5%a4%d5%a1%d5%b6%d5%ab%d5%b6/