Նպատակը — Սովորողները ծանոթանում են Հայաստանի Հանրապետության ընդերքի հարստության տեսակներին՝ օգտակար հանածոներին և հանքավայրերին, թանկարժեք և կիսաթանկարժեք ապարների տեսակներին: Ստեղծում են իրենց անձնական հավաքածուն:
Նախատեսված է 4-5-րդ դասարանի սովորողների համար:
Ժամկետը — Շուրջ տարի (արշավների, ճամբարների ընթացքում սովորողները ստեղծում են իրենց անձնական հավաքածուն):
Գործնական աշխատանք, կարողություն և հմտություն — արշավների ժամանակ սովորողներ ստեղծում են իրենց անձնական ապարների հավաքածուն:
Առաջադրանք
- Ընտրում եք որևէ օգտակար հանածո կամ ապար և կազմում հետազոտական աշխատանք: Հրապարակում բլոգում: Երկրաբանական թանգարան այցելելության ժամանակ գտնում եք ձեր ընտրած ապարը:
- Առանձնացնում ենք այն ապարները, որոնցից գունանյութ են ստանում:
- Առանձնացնում ենք այն ապարները, որոնք օգտագործվում են շինարարության
Ուսումնական նյութ՝
Ապարներ և օգտակար հանածոներ
ԽՆԱՅԵՆՔ ԲՆԱԿԱՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ
ՀՀ ապարներ և օգտակար հանածոներ
Ինչ է ապարը
Ինչպես է առաջանում նավթը
Պետք է միշտ հիշել, որ օգտակար հանածոների պաշարները բնության մեջ անսպառ չեն, և անհրաժեշտ է խնայողաբար օգտագործել դրանք:
Առաջադրանք
Հաշվետու նյութեր
Ճամբարային 4-րդ օրը Երկրաբանական թանգարանում
Համագործակցում