ՀՀ ապարներ, օգտակար հանածոները

Նպատակը — Սովորողները ծանոթանում են Հայաստանի Հանրապետության ընդերքի հարստության տեսակներին՝ օգտակար հանածոներին և հանքավայրերին, թանկարժեք և կիսաթանկարժեք ապարների տեսակներին: Ստեղծում են իրենց անձնական հավաքածուն:

Նախատեսված է 4-5-րդ դասարանի սովորողների համար:

Ժամկետը — Շուրջ տարի (արշավների, ճամբարների ընթացքում սովորողները ստեղծում են իրենց անձնական հավաքածուն):

Գործնական աշխատանք, կարողություն և հմտություն — արշավների ժամանակ սովորողներ ստեղծում են իրենց անձնական ապարների հավաքածուն:

Առաջադրանք

  1. Ընտրում եք որևէ  օգտակար հանածո կամ ապար և կազմում հետազոտական աշխատանք: Հրապարակում բլոգում: Երկրաբանական թանգարան այցելելության ժամանակ գտնում եք ձեր ընտրած ապարը:
  2. Առանձնացնում  ենք այն ապարները, որոնցից գունանյութ են ստանում:
  3. Առանձնացնում  ենք այն ապարները, որոնք օգտագործվում են շինարարության

Ուսումնական նյութ՝

Ապարներ և օգտակար հանածոներ

ԽՆԱՅԵՆՔ ԲՆԱԿԱՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ

ՀՀ ապարներ և օգտակար հանածոներ 

Ինչ է ապարը

Ինչպես է առաջանում նավթը 

ԽՆԱՅԵՆՔ ԲՆԱԿԱՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ

Պետք է միշտ հիշել, որ օգտակար հանածոների պաշարները բնության մեջ անսպառ չեն, և անհրաժեշտ է խնայողաբար օգտագործել դրանք:

Առաջադրանք

Oգտակար հանածո

Հաշվետու նյութեր

Ճամբարային 4-րդ օրը Երկրաբանական թանգարանում

Համագործակցում

Էմանուել Աղջոյան և ընկերներ

Categories: Ուսումնական նախագծեր | Оставьте комментарий

Навигация по записям

Оставьте комментарий

Блог на WordPress.com.

Սմբատ Պետրոսյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր:

Հայրենագետիկ-բնագետիկի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի կ/հ... Ծիպուկ-ծիպուկ ուսումնասիրենք, ճանաչենք և պահպանենք մեր հայրենի ամեն մի փոքրիկ անկյուն....