Ջոկատ անիվների վրա. 31.05-11.06

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում ուսումնական երկրորդ և չորրորդ շրջանները տարբերվում են իրենց կազմակերպմամբ, բովանդակային շեշտադրումներով՝ ճամբարային-հետազոտական, համագործակցային շրջանններ են։

Երկրորդ և չորրորդ շրջաններն էլ իրենց ճամբարային բովանդակությամբ են տարբերվում։ Երկրորդ շրջանում գերակշռում են ձմեռային սպորտաձևերը, խաղը, արշավները, իսկ չորրորդը՝ հավեսի հունիս /լող, քաղաքային քայլք և զբոսանք, արշավներ քաղաքից դուրս և այլն/։

Մայիսի 31 հունիսի 11․ Հավեսի՜ հունիս
Ուսումնական ճամբարի ուղեցույց․ հունիս 2021՝ ճամբար անիվների վրա
Չորրորդ ուսումնական շրջան

Մասնակիցներ — ճամբարականներ, ովքեր սիրում և ուզում են բացահայտել մեր հայրենի ամեն մի փոքրիկ անկյուն, արշավասերներ, քայլասերներ, լողասերեր։

Ջոկատ անիվների վրա-ն առաջարկում է հետևյալ ճամբարային գործունեությունը՝

  • Ծիպուկ-ծիպուկ․․․ Գագարին նախագծի շրջանակում գյուղական ամառային ճամբարի նախապատրաստական աշխատանքներ
  • Հայրենագիտության և բնագիտության առարկայական ծրագրերի քննարկում, լրամշակում
  • Դպրոցի՝ հաջորդ տարվա ուսումնական օրացույցի քննարկում սովորողների հետ
  • Շրջակա միջավայրի խնամքի նախագծեր
  • Ճամփորդական նախագծեր, հայրենագիտական քայլքեր, հեծանվաերթեր
  • Բազմօրյա ճամբարներ
  • Լող, լողուսուցում

Հայրենագիտական քաղաքային քայք

  • Հրազդանի կիրճ
  • Կոնդ
  • Վարդավառի այգի
  • Աղի լիճ

Քաղաքից դուրս արշավներ

Եռօրյա ճամբարներ

Արատես

Իջևան

Արևելյան դպրոց-պարտեզի Ամառային ուսումնական ճամբար 2021-ի կազմակերպում

Աշխատակարգ

Մայիսի 31

09։00-09։30՝ Ճամբարային ընդհանուր բացօթյա պարապմունք
09։30-11։00՝ ընտրությամբ գործունեություն

9.50-10.20 Լող
11։05-12։30՝ Ճամբարային գործունեություն (լող, 4-րդ դասարանցիների մայրենի լեզվի և մաթեմատիկայի գիտելիքների ստուգման աշխատանք)
12։30-13։00՝ ընդմիջում
13։00-13։30՝ օրվա ամփոփում, քննարկում, առաջարկներ

Հունիսի 1

09։00-09։30՝ Ճամբարային ընդհանուր բացօթյա պարապմունք
09։30-11։15՝ Ճամբարային գործունեություն (լող, 4-րդ դասարանցիների մայրենի լեզվի ե մաթեմատիկայի գիտելիքների ստուգման աշխատանք)
11։15-12։00` Ճամբարային, նախագծային գործունեություն․ քարտեզագրում
12։00-12։30՝ ընդմիջում
12։30-13։30՝ Լող, օրվա ամփոփում

Հունիսի 2

09։00-09։30՝ Ճամբարային ընդհանուր բացօթյա պարապմունք
09։30-11։00՝ ընտրությամբ գործունեություն
11։05-12։30՝ Ճամբարային գործունեություն (լող, 4-րդ դասարանցիների մայրենի լեզվի ե մաթեմատիկայի գիտելիքների ստուգման աշխատանք)

11.50-12.20 Լող
12։30-13։00՝ ընդմիջում
13։00-13։30՝ օրվա ամփոփում, քննարկում, առաջարկներ

Հունիսի 3

09։00-09։30՝ Ճամբարային ընդհանուր բացօթյա պարապմունք
09։30-13։30՝ ճամփորդություն․ քայլք Չարենցի քաղաք Երևանում, այց Չարենցի տուն-թանգարան

Հունիսի 4

09։00-09։30՝ Ճամբարային ընդհանուր բացօթյա պարապմունք
09։30-13։00՝ ճամփորդություն․ Վարդավառի այգի
13։00-13։30՝ շաբաթվա ամփոփում, առաջարկներ

Հունիսի 7

09։00-09։30՝ Ճամբարային ընդհանուր բացօթյա պարապմունք
09։30-11։00՝ ընտրությամբ գործունեություն

9.50-10.20 Լող
11։05-12։30՝ Ճամբարային գործունեություն (լող, 4-րդ դասարանցիների մայրենի լեզվի և մաթեմատիկայի գիտելիքների ստուգման աշխատանք), կայանալիք արշավների նախապատրաստական աշխատանքներ
12։30-13։00՝ ընդմիջում
13։00-13։30՝ օրվա ամփոփում, քննարկում, առաջարկներ

Հունիսի 8

Ճամբարի մեկ օրը Սևանում

Հունիսի 9-11

Հայրենագիտական եռօրյա ճամբար Տավուշում

Անհրաժեշտ իրեր

Օրապահիկ, ջուր-ջրաման

Սեղանի ինտելեկտուալ խաղեր

Լողազգեստ

Արևային գլխարկ

Մասնակիցներ

Մանե Սարգսյան
Լիլիթ Գրիգորյան
Կարապետ Գյուլնազարյան
Իվետա Ավետիսյան
Անահիտ Չելեբյան
Վահե Ղազարյան
Արեն Մաթևոսյան
Լեո Աղասրյան
Լիա Հովհաննիսյան
Ռոզի Մովսիսյան
Սամվել Մանուկյան
Մարիա Նահապետյան
Հարություն Ավագյան
Սառա Կարապետյան
Դավիթ Մեհրաբյան
Արեն Ղազարյան
Տիգրան Խաչատրյան
Եվա, Խաչատրյան
Մհեր Մնացականյան
Նորիկ Գաբրիելյան
Սարին Զեփյուր Թոմարսի
Եվա Սմբատյան
Անահիտ Տիգրանյան
Դավիթ Սաֆարյան
Սահակյան Միշել
Դայանա Հովհաննիսյան
Ալեքս Գասպարյան
Գոռ Թորգոմյան
Մալենա Սահակյան


Categories: Սովորողների ճամբար, Անհատական աշխատաժամանակ | Оставьте комментарий

Навигация по записям

Оставьте комментарий

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

Սմբատ Պետրոսյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր:

Հայրենագետիկ-բնագետիկի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի կ/հ... Ծիպուկ-ծիպուկ ուսումնասիրենք, ճանաչենք և պահպանենք մեր հայրենի ամեն մի փոքրիկ անկյուն....