Գարգառ

Ուսումնական գարուն

Եռօրյա ճամբար Լոռու մարզ Գարգառ գյուղ, Երկրաբանի տուն։

Երևան — Գարգառ հեռավորությունը՝  125 կմ է, տևողությունը մոտ 2 ժամ 12 րոպե։

Մեկնում — Վերադարձ‘ Երևան- Ապարան-Սպիտակ- Գարգառ:

Պատասխանատուներ՝ Իվետա Ջանազյան, Անահիտ Գևորգյան:

Մասնակիցներ — Արևելյան դպրոցի 4-5-րդ դասարանի սովորողներ։

Ժամանակը — 1.04-3.04.2022թ.

Նպատակ — Հայրենաճանաչություն, քայլարշավին նոր ուղղությունների գծագրում- մշակում, ինքնասպասարկում, ինքնակազմակերպում, ինքնուրույնություն։

Մեկնում 1.04 ժամը 9.00, Սբ. Երրորդություն եկեղեցու բակ ։

Ժամանում 3.04 ժամը 17.00, Սբ. Երրորդություն եկեղեցու բակ ։

Համագործակցում

Երկրաբանի տուն արշավախմային հյուրատուն

Պուշկինոյի հիմնական դպրոց

Նիգմա քվեստ ակումբի հետ

Հայրենագիտական կանգառներ

Ապարանի սբ. Խաչ եկեղեցի (4-րդ դար)

Ապարանի Նժդեհի պուրակ (բրդուճներով ընդմիջում)

Լոռե բերդ

Սբ. Նիկողայոս Հրաշագործի եկեղեցի (Ամրակից գ.)

Ստեփան Շահումյանի տուն-թանգարան (մշակութային ցուցահանդես)

Քայլարշավ Գարգառ գյուղում անտառի միջով դեպի մատուռ (5-6 կմ)

Իվետա Ջանազյանի և Անահիտ Գևորգյանի ՖԲ-ի էջերում, հաշվետու-պատումներ, ֆոտոշարեր սովորողների անհատական ուսումնական բլոգներում:

Անհրաժեշտ է

  • պահեստային տաք հագուստ, կոշիկ, ձեռնոց, գլխարկ
  • տակ ծածկոց (одеяло)
  • սեղանի խաղեր, ցանկացողների համար շյուղ և թել
  • ուսապարկ
  • մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոց և պոլիէթիլենային տոպրակներ
  • ջրաման
  • օրապահիկ-բրդուճներ
  • անձնական հիգիենայի և ախտահանիչ պարագաներ

Գիշերակաց Երկրաբանի տուն հյուրատուն

Եղանակը Գարգառում 1.04-3.04

Եղանակը Ստեփանավանում

Առաջին օր’

Մեկնում

Ապարանի Նժդեհի պուրակ (բրդուճներով ընդմիջում)

Ապարանի սբ. Խաչ եկեղեցի (4-րդ դար)

Կրթական փոխանակումներ Պուշկինոյի հիմնական դպրոցում

Երկրորդ օր

Նիգմա քվեստ ակումբի քվեստ’ ճամբարականների և գարգառցի հասակակիցների հետ։

Քայլարշավ Գարգառ գյուղում անտառի միջով դեպի մատուռ (5-6 կմ) անանուն մատուռ։ Ուղեկցում են ընկեր Արմենը և մի խումբ գարգառցիներ։

Ֆուտբոլային հանդիպում։ Գարգառցիներ-Սեբաստացիներ։

Մարզական (ազգային խաղեր) խաղեր տեղացի հասակակիցների հետ:

Երրորդ օր

Վերադարձ

Լոռե բերդ

Սբ. Նիկողայոս Հրաշագործի եկեղեցի (Ամրակից գ.)

Ժամանում 17.00 — Սբ. Երրորդություն եկեղեցու բակ ։

Նախահաշիվ (1 անձի համար)

Տրանսպորտ — 80.000 դրամ (կրթահամալիրի աջակցություն ‘40.000 դրամ, 1 անձը 2220 դրամ, հաշվարկված է 18 սովորողի համար)

Գիշերակաց — 8000 դրամ (երկու գիշեր)

Սնունդ — 4000

Լոռե բերդ , Ստեփան Շահումյանի տուն թանգարան — ( 500 դրամ),

Մեկ ճամփորդի համար — 15.000

Վարորդ — Գագիկ Կիրակոյան

Մեքենա — Mersedes Splinter, 71 VO 111

Ճաշացանկ

Օր 1
Ճաշ — Վերմիշելով փլավ, թթու, բանջարեղենային խավիար, պանիր, հաց, մածուն, թեյ
Ընթրիք — Հնդկաձավարով փլավ, պանիր, թխվածքաբլիթ, թեյ

Օր 2
Նախաճաշ — Խաշած ձու, թեյ, պանիր, հաց, խտ. կաթ, կարագ, կաթնաշոռ, թթվասեր, լոլիկով ձվածեղ,
Ճաշ — Կարտոֆիլ ‘ խաշած (պյուրե), թթու, թան, բանջարեղենային խավիար, նրբերշիկ
Ընթրիք — Մակարոնով փլավ, պանիր, թխվածքաբլիթ, թեյ, մածուն, խտ. կաթ

Օր 3
Նախաճաշ — Հացով ձվածեղ (гринки), թեյ, պանիր, հաց, խտ. կաթ, կարագ, կաթնաշոռ, թթվասեր
Ճաշ — Բրնձով-գազարով կրծքամսով փլավ, բանջարեղենային խավիար, պանիր, հաց, թեյ

Ճանապարհի սնունդ

Հաց, ձու, պանիր, բանջարեղենային խավիար, նրբերշիկ, խտ. կաթ

Նախնական աշխատանքներ, մասնակիցներ

Մարկ Մուսաելյան 4-1
Ռաֆայել Գրիգորյան 4-1 (առաջին անգամ է մասնակցում եռօրյա ճամբարին)
Տիգրան Շահսուվարյան 4-1
Խաչիկ Իսախանյան 4-1(առաջին անգամ է մասնակցում եռօրյա ճամբարին)
Հասմիկ Գալստյան 4-1
Մերի Իսկանդարյան 4-1 (առաջին անգամ է մասնակցում եռօրյա ճամբարին)
Լիլիթ Ջահանգիրյան 4-1(առաջին անգամ է մասնակցում եռօրյա ճամբարին)
Սամվել Խուդոյան 4-2
Մանան Ղազարյան 4-1(առաջին անգամ է մասնակցում եռօրյա ճամբարին)
Ռուբեն Գալստյան 4-2
Տիգրան Սահակով 5-1(առաջին անգամ է մասնակցում եռօրյա ճամբարին)
Դավիթ Հովհաննիսյան 5-1
Աշոտ Մաիլյան 5-1
Գոհար Ալեքսանյան 5-2
Մանե Սարգսյան 5-2
Կիրիլով Ահարոն 5-2

Միլա Խաչատրյան 5-3
Արսեն Գրիգորյան 5-3(առաջին անգամ է մասնակցում եռօրյա ճամբարին)

Արդյունքում

Քվեստը ճամբարային բաղադրիչ — հոդված

Categories: Ճամփորդություններ, Սովորողների ճամբար | Оставьте комментарий

Навигация по записям

Оставьте комментарий

Блог на WordPress.com.

Սմբատ Պետրոսյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր:

Հայրենագետիկ-բնագետիկի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի կ/հ... Ծիպուկ-ծիպուկ ուսումնասիրենք, ճանաչենք և պահպանենք մեր հայրենի ամեն մի փոքրիկ անկյուն....