Հեղինակային կրթական ծրագրի դասավանդողների կամավոր ատեստավորում

Կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելու համար դասավանդողը.

Քայլ 1. Բլոգում հրապարակում է վերջին երեք տարվա իր մանկավարժական գործունեության մասին տեղեկությունների փաթեթը․

Իմ ուսումնական բլոգը

Սահիկաշար

1.Մշակումներ

  • Ուսումնական պլան

Ուսումնական պլանի շուրջ հանդես եմ եկել առաջարկներով։

Օրինակ — Ուսումնական պլանի համեմատում, առաջարկ

  • Դասընթացի ծրագիր

Հայրենագիտության առարկայական ծրագիր 2020 -2021 թթ

Բնագիտության առարկայական ծրագիր 2020-2021թթ

Հեղինակային բնագիտություն 2022-2023թթ

Հեղինակային հայրենագիտության 2022-2023 թթ.

  • Կարգեր, այլ փաստաթղթեր

Բնություն. առարկայի չափորոշիչների դիտարկում — հանդիպումներ առցանց հարթակում (Կրթության նախարարության կողմից կազմակերպված)

Գնահատում. առաջին ուսումնական շրջան

2.Կազմակերպում

  • Ճամփորդություն

Ճամփորդություն

  • Ճամբար

Ճամբարներ

Գյուղական ճամբար

Ձմեռային ուսումնական ճամբար — ուսումնական 2-րդ շրջան

Հավեսի հունիս — ուսումնական 4-րդ շրջան

  • Ցուցահանդես

Սովորողների խմբերի հետ մասնակցել ենք կրթահամալիրի տարբեր ցուցադրությունների։

  • Ստուգատես

Բնատեխնիկական ստուգատեսի համակարգում Արևելյան դպրոցում։

Արևորդի փառատոնի համակարգում Արևելյան դպրոցում։

Էկոտուրի համակարգում Արևելյան դպրոցում

  • Հանդիպում

Հարթակում ծնողն է՝

Թանաշյան Գաբրիելայի ծնող’ Ամալիա։

ԹեմանՏուրիզմի զարգացումը Հայաստանում

Սամուել Խուդոյան, ծնող՝ Ռաֆայել

Թեման — Արշավների ընթացքում խոչընդոտների հաղթահարում։

Աննա Դանիելյան, ծնող’ Սուրեն

ԹեմանՎարպետության դաս. ուսումնական ուսապայուսակ

Հանդիպում Հարթակ սկումբում — Հարթակ ակումբի հյուրն էր Լույս խմբակցության անդամ Դավիթ Խաժակյանը

  • Ֆլեշմոբ

Բնագիտություն․ ֆլեշմոբ

Ֆլեշմոբի առաջադրանքի կազմում, ստուգում

3. Իրականացված նախագծեր

  • Կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով որոշված

Գյուղական ճամբար

Բարձունքի հաղթահարում

«Արևորդի» միջազգային բնապահպանական փառատոն

Երկրի օրը

Զատիկ կամ Սուրբ Հարության տոնն իմ ընտանիքում

Ծառզարդարն իմ ընտանիքում

Ամանորն իմ ընտանիքում

Անթափոն կենցաղ

Ձմեռային Արատես — արշավային ուղեցույց-փաթեթի կազմում (Սոնա Փափազյանի հետ)

  • Հեղինակային

Արշավային ուղեցույցեր

Մենք ենք մեր բերդերը

Քվեսթը հայրենագիտական գործիք

Իմ գյուղը

ՀՀ ապարներ, օգտակար հանածոներ

Իմ արմատները. տոհմածառ

Հայրենի անկյուն. Սևան

Իմ կանաչ անկյունը

Սնկեր

Վիրտուալ ճամփորդություններ

Համագործակցում իրականացրել եմ բազմաթիվ արշավների միջոցով, գործընկերներիս հետ։ Համագործակցել եմ ընտանեկան դպրոցների հետ։

Պատերազմը’ կրթության գործիք

Համերաշխության բարձունք — Մուխսու Պալ

4. Մանկավարժական-մեթոդական աշխատանք

  • Հոդված

Քվեստը ճամբարային բաղադրիչ

Դրականը արժևորելով

Մոդուլային բնագիտությունը և ճամփորդությամբ ուսուցումը կրտսեր դպրոցում

Օրինակներ’

Երկրաշարժ — 4-5 դասարանի սովորողների համար 

Երկրաշարժ — 2-4-րդ դասարանի համար 

  • Սովորողի հետազոտական աշխատանք

Սովորողը ուսուցիչ

5. Վերապատրաստումներ

  • Որպես վերապատրաստող

2021 թվականի ամռանը կազմել եմ բնագիտության (Շուշան Ալեքսանյանի հետ), հայրենագիտության (Սոնա Փափազյանի հետ) վերապատրաստման ծրագիր և մոդուլ։

  • Որպես վերապատրաստվող

2022 թվական

  • Մանկավարժական հավաքներ

Աշնանային բաց հավաք

Մայիսյան հավաք

Ինքնակրթություն

Գիտությունների Ակադեմիայի Երկրաբանական ինստիտուտին կից Երկրաբանական թանգարանում «Երկրաշարժ» թեմայով մասնակցել եմ գիտաժողովին (2019թ.)

ՀՀ Սեյսմիկ ռիսկի գնահատում

Էկոտուրիզմ, գաստրոտուրիզմ — առցանց և ֆիզիկական քննարկումներ։

Առաջին բուժ. օգնության դասեր։

Քայլ 2. Լրացնում է մասնակցության հայտը։

Քայլ 3. Հայտը լրացնելուց հետո 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում կազմակերպում է իր մանկավարժական գործունեության հանրային ներկայացումը։

Հանձնաժողովը ծանոթանում է հայտատուի ներկայացրած փաթեթին, մասնակցում մանկավարժական գործունեության հանրային ներկայացմանը, ապա տասը աշխատանքային օրվա ընթացքում հրապարակում է իր որոշումը։

Հեղինակային կրթական ծրագիր իրականացնող ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման, կամավոր ատեստավորման արդյունքով ուսուցչի դրույքաչափի և դրան հատկացվող հավելավճարի տրամադրման կարգը մշակվել, քննարկվել է հեղինակային մանկավարժության լաբորատորիայում, հաստատվել է կրթահամալիրի մասնաժողովում։

Կամավոր ատեստավորման կազմակերպման կարգը՝ այստեղ։

Categories: Ատեստավորում | Оставьте комментарий

Навигация по записям

Оставьте комментарий

Блог на WordPress.com.

Սմբատ Պետրոսյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր:

Հայրենագետիկ-բնագետիկի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի կ/հ... Ծիպուկ-ծիպուկ ուսումնասիրենք, ճանաչենք և պահպանենք մեր հայրենի ամեն մի փոքրիկ անկյուն....